Платіжні реквізити та оплата за послуги

 

Шановні абоненти Юніонком,

Поповнити свій рахунок або здійснити оплату за телекомунікаційні послуги Ви можете в наступним чином:

    • В особистому кабінеті: http://my.unioncom.net.ua

Оплата здійснюється банківською карткою, кошти зараховуються протягом 5 хвилин після оплати

Пароль та логін до Вашого особистого кабінету вказано в Заяві про приєднання до Договору – розділ «Параметри підключення послуги Інтернет», або Ви можете його уточнити за номерами телефонів технічної підтримки (063) 754-71-55, (063) 754-75-88. (067) 754-79-29, (067) 754-79-49, (066) 754-71-70, (099) 754-71-77або в абонентському відділі за електронною адресою client@unioncom.net.ua та за телефоном (073) 617 0102

    • В терміналах iBox, City24, EasyPay

Оплата здійснюється банківською карткою, кошти зараховуються протягом 5 хвилин після оплати)

  • Через систему платежів Приват24
  • У відділенні банку

При оплаті через Приват24 та у відділенні банку гроші зараховуються на рахунок протягом двох робочих днів (без урахування вихідних та святкових днів)

Для платежів в АТ «ОТП Банк»

IBAN:UA87 300528 00000 26001902333650

Отримувач платежу:

ТОВ “Юніонком”

Код отримувача (ЄДРПОУ):

30057318

Для платежів в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»

IBAN:UA84 305299 00000 26002006207400

Отримувач платежу:

ТОВ “Юніонком”

Код отримувача (ЄДРПОУ):

30057318

Для платежів в ПАТ «Ощадбанк»

IBAN:UA41 322669 00000 26004300552644

Отримувач платежу:

ТОВ “Юніонком”

Код отримувача (ЄДРПОУ):

30057318

У призначенні платежу обов’язково вказуйте адресу надання послуги і номер договору або платіжний ID для зарахування коштів на Ваш особистий рахунок.

Оплата за послуги, що надаються в поточному місяці повинна бути здійснена до 20-го числа цього ж місяця.